Vážení pacienti,
 
PROVOZ NAŠÍ ORDINACE JE I NADÁLE ZAJIŠTĚN POUZE NA OBJEDNÁNÍ. 
                             

Budete objednáni na konkrétní čas, ve vlastním zájmu prosím dodržujte dobu, na kterou jste objednáni, aby jste se potkali s co nejmenším množstvím lidí.  Pokud máte respirační potíže,  přicházejte prosím do ordinace i čekárny s respirátorem.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám všem pevné zdraví!

 Novinky
mimořádná změna prac. doby

22.4.2024 ordinujeme 12-17h, 23.4.2024 ordinujeme 7-12h


nepřítomnost 19.4.2024

Akutní případy ošetří MUDr. Grublová ve svých ordinačních hodinách po předchozí telef. domluvě - 548 522 260


Certifikáty

Certifikáty o provedeném očkování - Covid 19 i certifikáty o prodělané nemoci je možné získat na ocko.uzis.cz


Antigenní testování Covid-19

Vážení pacienti, v naší ordinaci nabízíme možnost antigenního testování Covid-19. Nutné předchozí telef. objednání.


Seznam odběrových míst Covid-19

https://koronavirus.mzcr.cz/seznam-odberovych-center Zobrazit více...

Jak jsme vytvořili naši první web stránku a eshop?

  • Přidáno: 16.02.2020

Toto je pouze vzorový článek, který se nezakládá na žádných skutečných událostech ale může Vám poskytnout cenné informace a postupy.

Vytvoření webu

Kroky k naší první webu směřovaly na stránky WEXBO.com, kde jsme měli na výběr z možností WEB a ESHOP. Jako první jsme si vybrali variantu WEB, kde jsme vyplnili krátký formulář se zadáním přihlašovacího emailu se kterým se přihlašujeme do administrace WEXBO přes kterou celý web a jeho obsah spravujeme. Web stránka i s ukázkovou tématem byl vytvořen za pár sekund a jeho obsah jsme mohli ihned upravovat podle našich požadavků. Všechny důležité údaje nám byly odeslány na zadaný email.

Testovací provoz

Po založení web stránky jsme měli pohodlný časový prostor několik dní zdarma na testování a seznámení se se všemi funkcemi a možnostmi redakčního systému aniž bychom něco zaplatili nebo se něčemu zavázali.

Tvorba eshopu

Protože nabízíme i produkty k prodeji rozhodli jsme se ještě v testovacím provozu projít s existující web stránkou a jeho obsahem na variantu ESHOP. Přejít na vyšší nebo nižší variantu jsme měli k dispozici kdykoliv i možnost vytvořit přímo varianta ESHOP hned na začátku.

Pomoc při tvorbě

V administraci nás provázely různé návody a to speciálně vybrané pro každou sekci stejně jako nápovědy dané sekce nebo konkrétní položky, kterou jsme právě nastavovali. Nápovědy jsme využívali hlavně při položkách, jejíž krátký název dostatečně nevystihuje konkrétní funkci nebo jsme řádně nerozuměli na co funguje. Před jejím nastavením jsme si vždy pozorně nejdříve přečetli její popis, kde jsme zjistili její možnosti, jak funguje co dokáže a co ne.

Pomoc
Pomocné návody se zobrazují téměř v každé sekcí jejich celý seznam vždy najdeme v sekci PODPORA / NÁPOVĚDA.

Návody a video návody
Některé sekce obsahují i video návody případně takzvané tutoriály, které nás provedou celým nastavením i s doprovodným popisem a vysvětlivkami. Jejich celý seznam mám vždy k dispozici v sekci PODPORA / NÁVODY.

Nápověda sekce
Každá sekce do které jsme se dostali obsahuje rozsáhlou nápovědu, která podrobně rozepisuje co konkrétní sekce obsahuje a co je možné nastavit a zobrazuje se pod ikonou otazníku.

Nápověda položky
Stejně po kliknutí na název konkrétní položky se zobrazí podrobná nápověda určená primárně pro položku, kterou nastavujeme.

Technická podpora
V neposlední řadě jsme se mohli vždy obrátit přímo na technickou podporu, která je k dispozici každý pracovní den a to v sekci PODPORA / PODPORA.

Dizajn

Jako první jsme se podívali na design, který vidí zákazník po návštěvě stránky. Na úpravu designu jsme využili takzvaný AdminSmart díky kterému jsme všechny změny viděli ihned v reálném čase. Určili jsme si 3 základní barvy červená, modrá a černá, které jsme následně nastavili v různých částech webu jako jsou tlačítka, odkazy nebo navigační menu. Abychom design sjednotili, tak jsme stejné barvy použili i na logo stránky.

Následně jsme se pustili do aktivace modulů, pluginů a funkcí, které dotvářejí obsah stránky. Teď už jen stačilo aktivované moduly rozmístit na stránce tak, aby návštěvník na stránce nebyl zmatený a našel všechny potřebné informace na místech, která jsou obecně určeny tedy hlavička, levý panel, plocha a patička (podle pravidel UI/UX). Vše jsme upravovali a aktivovali přes AdminSmart, ale všechny tyto možnosti jsme měli k dispozici i přes hlavní administraci.

Obsah

Struktura, kategorie a produkty

Obsah jsme začali právě strukturou jednotlivých sekcí jako jsou menu položky a v případě eshopu i kategorie produktů. U produktů nám velmi pomohl hromadný import produktů, který nám poskytl náš dodavatel. Import v řádově tisících produktů byl na začátek sice komplikovanější, ale po uložení importní šablony dnes dokážeme importovat a aktualizovat portfolio našeho eshopu za pár minut a to včetně názvu, popisu či obrázků jednotlivých produktů.

Texty, obrázky a videa

Naplnit stránky obsahem bylo pravděpodobně našim nejdelším obdobím při samotné tvorbě. Vymyslet originální texty pro články, bannery nebo produkty je něco, co za Vás neudělá žádný redakční systém, ale při jeho tvorbě nám velmi pomáhal právě intuitivní editor textu (WYSIWYG editor), ve kterém se pracuje podobně jako ve velmi známých nástrojích WORD či EXCEL.

Předdefinované texty

Některé texty, které již byly výchozí v systému jsme potřebovali upravit do naší podoby. Ať už šlo o informační texty, notifikační emaily nebo tlačítka všechno jsme pohodlně vyhledali v sekci NASTAVENÍ / PŘEKLADY.

Nastavení

Všechny nejdůležitější nastavení jsme si prošli v sekci NASTAVENÍ / WEB a pro eshop navíc NASTAVENÍ / ESHOP. Samozřejmě vždy je možné tato nastavení kdykoli změnit, ale zpravidla jsme většinu nastavili jen jednou za celou dobu. Základem bylo pečlivě si přečíst nápovědu ke konkrétním položkám. Nastavení v ostatních sekcích jsou samozřejmě neméně důležité ale nastavovali jsme je průběžně i během zaběhnutého eshopu.

Doména a ostrý provoz

Po pár dnech jsme byli konečně spokojeni s designem a obsahem stránky. Nastal tak čas na zveřejnění web stránky do světa internetu aby na ni mohl přistupovat kdokoli z celého světa a to na naší vlastní doméně www.nasedomena.cz. V administraci jsme vyplnili krátký formulář na přechod do ostrého provozu s fakturačními údaji a doménou, kterou budeme pro web používat. Jelikož jsme doménu neměli registrovanou nechali jsme ji registrovat přímo v systému WEXBO, ale je možné nasměrovat i existující doménu registrovanou u jiného poskytovatele.

Po odeslání formuláře ve kterém jsme vybrali i formu platby měsíčně, čtvrtletně, pololetně, ročně nebo na dva roky nám byly na email doručeny údaje k platbě. Po připsání platby byla web stránka automaticky spuštěna i s registrovanou doménou.

Komunikace se zákazníky

Po přechodu na ostrý provoz jsme s našimi zákazníky potřebovali nějaký komunikační kanál ve formě emailu a nejlepší varianta je právě email na vlastní doméně jako je info@nasedomena.cz. Vytvoření emailové schránky jsme zvládli na pár kliků jakož i jeho nastavení v našich email klientech a smartphonech.

Dalším komunikačním kanálem mohou být kromě emailu, telefonu či kontakních formulářů i online chat systémy pro komunikaci se zákazníky přímo na stránce nebo velmi oblíbené sociální sítě.

Závěr

Redakční systém WEXBO je opravdu velmi rozsáhlý a neustále se jeho funkce rozšiřují a aktualizují o čem jsme informován i na oficiálním blogu a sociálních sítích. Je téměř nemožné se ho celý naučit nazpaměť ale postupem času jsme se naučili základní informace, kde se co nachází a kde se co nastavuje aniž bychom použili nápovědu nebo návody. Ovládání je intuitivní a opravdu velmi jednoduché a pracovat v něm nezabere tolik času jak by se mohlo na začátku zdát a to i z toho důvodu, že převážná většina věcí se nastavuje pouze jednou bez nutnosti jejich opětovných změn.

    Momentálně není k dispozici žádný komentář

    Přidat komentář
     
    Tato stránka používá soubory cookies, které nám pomáhají poskytovat služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookies. Více informací naleznete zde.